maandag 5 augustus 2013

Achter elke traan....

Het blijft altijd moeilijk, een condoleance kaart maken. Martine heeft vandaag voor jullie een kaart gemaakt met de nieuwe Noor! Design Lelie stempel 6410/0059. 


Martine heeft dit keer gewerkt met de PanPastels. Als eerste heeft ze de bloem gestempeld op glad papier en vervolgens alleen de lelie voorzien van een kleurtje. De stamper in de bloem is voorzien van een beetje Glossy Accents.


Wij zijn wel benieuwd of jullie ook zelf condoleance kaarten maken. Laat gerust een berichtje achter!

13 opmerkingen:

  1. Ook deze kaarten horen erbij.Ik maak ze wel maar ben liever bezig met wat vrolijk spul. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met een prachtige tekst
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart. Ik maak ze zelf wel. Vind ik persoonlijker, maar het zijn niet de leukste kaarten om te maken. Heb er gisteren helaas nog wat moeten maken.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is mooi zeg,.ik heb er pas ook een gemaakt. Hier is de link naar mijn blog http://creasnatertje.blogspot.nl/2013/07/condoleance-kaart.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind m erg mooi! "gelukkig" heb ik nog geen condoleance kaart hoeven maken, heb wel pas de stempel besteld, want ook voor een "gewone" kaart is het een prachtige stempel! Groetjes Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan....helaas zijn ze soms nodig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt!!
    Ik denk dat ik hem ook een keer ga maken zo. Ik moet het stempel eerst nog wel kopen.
    Ik maak regelmatig condoleance kaarten, ook om te verkopen.
    Een zelfgemaakte kaart doet dan juist ook heel goed!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! De stempel is ook prachtig!
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Piękna kartka, wspaniały stempelek:))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart.
    Ik maak zelf nooit condoleance kaarten, maar met mooie stempels heeft het toch wel wat.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Ik maak zelf ook wel eens een condoleance kaart. Ik heb zelf een mooi gedicht geschreven bij een stempel die ik ooit gekocht heb. Ik maak ze op het moment dat ik ze nodig heb, met mijn volle aandacht. Dit vind ik wat extra's geven aan de kaart die ik weg moet sturen.

    Liefs,
    Selma

    BeantwoordenVerwijderen