vrijdag 23 augustus 2013

Love

Design team member Tiets heeft voor het eerst de  clear stamp old letter Rose nr 2- 6410/0044 gebruikt op een kaart en deze op  kraft gestempeld en de roos zelf ingekleurd met copics E59,57,55.


Ze heeft hem zelfs 2 keer gestempeld en de ene schuin achter de anders geplaatst en met touw eromheen vast gebonden. De kaart heeft ze zoveel mogelijk in kraft kleur gehouden en daarbij natuurlijk het Joy! craft papier 8099/0204 gebruikt. Natuurlijk ook weer de nodige andere artikelen van Noor gebruikt:

                                                             Rond doily nr 2 6003/1001
Rand vlinders 6002/0251
Een kwart deel van de vierkant mal 6002/0147
De randmal 6002/0149
clear stempel bingokaart 6410/0029
Just a note tekst 6410/0018


Vandaag lichten we de doily er eens uit. Je ziet ze regelmatig op kaarten verschijnen en zijn leuk om aan de zijkant uit te laten steken.  Het verzenden in een gewone envelop gaat wat lastig maar met een grotere maat envelop is dat goed te doen.


6 opmerkingen:

  1. Ik ben geen Magnolia fan maar ik vind deze kaart beeldig.
    Gr Elly
    PS Ik heb een blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig geheel. Ik zag dat er een mooie nieuwe stans was., het ovaal franse lelie. Gaan jullie daar binnenkort ook iets moois mee laten zien. Ik ben nl heel benieuwd hoe die er uit ziet op een kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer Tiets. Zie ik daar nu een Dutch Doobadoo vlindertje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tiets..TOPPIE!!! mooi he die stempel...liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk! Leuk dat het afdrukje in lichte kleuren is gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen