woensdag 26 maart 2014

Demo bij HobbyVision in Rijssen

Goedemiddag allemaal, we zijn natuurlijk druk met de voorbereidingen voor Gulpen. Maar deze donderdag staat er eerst nog een gezellige demo op de planning bij HobbyVision die ik samen met Jenine zal geven. We demonstreren in Rijssen donderdag de laatste nieuwe Noortjes.

Vandaag wil ik jullie graag weer een MDF mini album laten zien wat ik gescrapt heb. Dit MDF Hartjesalbum is een ontwerp wat ik voor Joy!Crafts gemaakt heb.


Ik heb het boekje eerst helemaal beplakt met papier uit het Noor! Design papierblok Spring 6011/0308. Lieve kleurtjes die ik helemaal vond passen bij mijn babyfoto's van Noor.


Ik wil jullie eerst graag alle dubbele pagina's laten zien:





Ik heb bijna alle foto's uitgesneden met Nestabilities en ze lekker bewerkt met gesso. Verder heb ik in mijn boekje ook een paar maal de nieuwe ronde Noor! Design vlinderstans 6002/0322 gebruikt. Ook deze is prima om te scrappen.


Ik heb door het hele boekje heen ook overal kleine gestempelde vlindertjes gebruikt uit mijn nieuwe Noor! Design Clear Stamp set 6410/0066.


De teksten in het boekje zijn ook gestempeld me diverse Noor! Design stempelsets. De randjes overal wat oud gemaakt met een paper distresser en vervolgens bewerkt met gesso. De mooie rand achter de foto is gemaakt met Noor! Design randstans 6002/0302.


Vooral de teksten uit de Noor! Design Happy Baby set 6410/0032 pasten natuurlijk perfect bij mijn foto's.  De schoentjes zijn gemaakt met stans 6002/0217.


Op deze pagina heb ik ook weer een stansje gebruikt uit de Noor! Design Happy Baby collectie maar dit keer het tasje 6002/0215.


Ook hier weer de ronde vlinderstans.


Ik heb het boekje ingebonden met wit satijnlint en hier ook wat belletjes aan geknoopt.


En hier de informatie over de demo:



Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met mijn boekje.



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




4 opmerkingen: