dinsdag 25 maart 2014

Harlerkino Hobby - Janet

Het is bijna zover dat we met het Noor! Design team richting het zuiden vertrekken. De voorbeelden zijn zo goed als klaar en ingepakt.Het zal er wel weer een gezellige boel worden. Gelukkig gaan we er op de vrijdag al heen en vertoeven we heerlijk in een aantal zomerhuisjes tot en met zondag of zelfs maandag...

Dus voor ons niet alleen een Demo bij Harlekino maar ook een Noor! Design team weekend...en als het zo wordt als de vorige in Middelburg dan zit het wel goed ;p


Wat gaan we doen in Gulpen...Zoals ik al schreef komen we dus zaterdag bij Harlekino een Demo geven...en ieder team lid heeft daar zijn eigen onderwerp...wat ik u wil laten zien is dat je kartonnen letters heel mooi kan versieren met de Noor! Design producten zoals het papier en de stansjes....Om u alvast een klein ideetje te geven laat ik hier nog even een kleine "sneek peek" zien.

Leuk toch...
U komt ze toch zaterdag ook even in het echt bekijken??
Wie weet tot dan,

Liefs Janet

3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit. Veel plezier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janet
    Lijkt me superleuk ik ga zeker komen
    En supergezellig dat jullie er een lang weekendje van maken dat zal wel lachen gieren brullen zijn met jullie Noor meiden
    Tot snel
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer helemaal top uit!
    Veel plezier in het schone Gulpen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen