zaterdag 22 maart 2014

Harlerkino Hobby - Martine

Ik mag de spits afbijten. Mijn naam is Martine Bosman, voor sommige beter bekend als "Madeliefjuh". Al vanaf dat ik kind was, ben ik altijd al bezig met mijn hobby. Mijn moeder nam me vroeger al mee naar hobbybeurzen en ik vond het geweldig om mijn eigen  haarclipjes en T-shirts te schilderen. Dit wil ik graag ook overbrengen naar mijn eigen meiden van 5 en 7 jaar.



Het leukste van creatief bezig zijn is toch wel om mensen te inspireren, ideeën te uit te wisselen en om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik vind het prachtig om al die persoonlijke verhalen van mensen te horen o.a. over hoe hun hun hobby beleven. Daarom verheug ik me ook weer ontzettend op volgende weekend. We gaan weer met het hele Noor team op vakantie, tja, want zo noem ik het toch maar een beetje. We vertrekken vrijdag al naar het mooie Limburg, voor ons bijna 3 uur rijden, maar dat mag de pret niet drukken!  Op zaterdag verzorgen we de hele dag een demo bij Harlekino Hobby. Ik ben deze dag al helemaal in mijn element en hoe weet ik dat nou al zo zeker? Ik doe deze dag namelijk de demo met de nieuwe cadeautjes rand en cadeautjes stansen in combinatie met de feest / juffen stempel set. 



En dat thema past prima bij mij omdat ik nou eenmaal gek ben om cadeautjes te maken. Net weer even anders als een kaart. Ik heb ook ontzettend veel zin om jullie weer te mogen ontmoeten! En maken we er met een het gehele Noor team samen met jullie er weer een geweldig weekend van!

           

Liefs Martine

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes, en wat een prachtige nieuwe mallen.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh martine wat een geweldig leuke/mooie kaart en vandaag zou de postbode deze geweldige stansen bij mij brengen dus je zal begrijpen dat ik sta te springen van ongeduld:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart en super leuke stanzen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gedaan....de mallen zijn geweldig gaaf en super verwerkt op je kaart!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine,
    leuk je hier nu ook weer te treffen. Al heel lang genoten van je creaties bij Kreateja en nu weer hier. Je voorbeeldkaart is super!
    Heel veel plezier in Limburg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi
    je hebt er een prachtige kaart van gemaakt en
    de mallen zijn echt geweldig .
    Tot Zaterdag bij Harlekino
    Ik verheug me erop
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen