donderdag 27 maart 2014

Harlerkino Hobby - Tiets

Ja en dan is het nog maar 1 nachtje slapen en we gaan met het team naar Gulpen! Heerlijk een weekend met de meiden erop uit!! Ik heb er reuze zin in, maar ben nog wel druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de demo zaterdag bij Harlekino. Ik mag de shape art mallen van Dutch doobadoo laten zien in combinatie met de franse lelie rand en de nieuwe ronde vlinderstans! Een super leuke combinatie dus ik heb heerlijk zitten freubelen de afgelopen 2 weken om zoveel mogelijk nieuwe creatie's te kunnen laten zien.. Het was wel een race tegen de klok maar ik denk dat ik genoeg kan laten zien.. Ik laat jullie alvast een voorproefje zien!


Ik hoop velen van jullie (weer) te zien en te spreken zaterdag en we maken er een geweldige dag van!

Liefs Tiets

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Al die details, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.
    En veel plezier in Gulpen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie! Het is echt een juweeltje. Super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen