zondag 9 maart 2014

MDF Mini Album Tabs

Ik heb onlangs weer een nieuw MDF Mini Album gepimpt voor opa en oma met fotootjes van Noor. Ik heb dit keer het Noor! Design Album met tabs 6200/0151 gekozen. Dit is een album bestaande uit 2 pagina's en ook de bindringen worden meegeleverd.


Ik heb voor de aankleding van het album gekozen voor de Noor! Design papierblok 6011/0302 in paars en rose. Het voordeel is dat als je zo'n blok gebruikt dat je niet hoeft na te denken of de kleuren matchen, je kunt gewoon alles door elkaar gebruiken.


Twee metalen bindringen worden ook al met het MDF boekje meegeleverd dus ook daar heb je geen omkijken meer naar. Het is leuk om rondom je bindring allemaal kleine stukjes lint te knopen zoals ik hier gedaan heb.




Het boekje is gemaakt voor opa en oma dus ik heb zelf, ook weer op het designpapier uit het blokje, tekstjes geprint met de computer.


Ik heb overal in mijn boekje de ronde Noor mal 6002/0303 terug laten komen, want die doet het ook erg leuk achter foto's. De witte swirls die je overal in het boekje ziet heb ik gestempeld met een nieuwe Noor! Stempel die eind deze maand uit gaat komen 6410/0075 en bewerkt met wit embossing poeder.


Omdat het boekje voor opa en oma is mocht de tekst "Liefs" hierin natuurlijk ook niet ontbreken.


Van deze pagina heb ik een mini tafereeltje gemaakt met allemaal Noor! stansjes.


De stempels uit de serie Sending Love waren natuurlijk ook zeer geschikt voor mijn boekje.



De achterzijde heb ik een beetje rustig gehouden, geen foto wel stansjes.



Speciale dank gaat uit naar Corina voor het maken van de leuke foto's van Noor! :)



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. heel erg mooi geworden...
    groetjees martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuk hoor Jolan ik vind het albumpje schitterend geworden een mooier cadeau kan je opa & oma niet geven van kleine Noor, ze waren er vast heel blij mee. Super hoe je al je spulletjes verwerkt heb en het papier staat zeker leuk bij elkaar love it!!!!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen