dinsdag 18 maart 2014

Stay cool

Ik heb dit weekend weer een drieluik kaartje voor jullie gemaakt. Ik had vorige week ook al eens dit model gemaakt maar ik vond hem zo leuk met die nieuwe blauwe Noor mallen 6002/0291 aan de uiteinden dat ik hem nog een keer gemaakt heb maar nu in een andere uitvoering.


Het Magnoliaatje is weer ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. In het kussen wat het meisje vast houdt heb ik een tekststempeltje van Noor! Design gebruikt. Rondom het afdrukje zit de blauwe Noor! Design mal 6002/0146.


Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Authentique en heet "Smitten". Ook alle kleine tags en stickers die ik op dit kaartje gebruikt heb zitten in dit blokje.


Het cardstock is van ColorCore en kan na het stansen en embossen weer zo lekker opgeschuurd worden. De cardboard pijlen zijn van Dutch Doobadoo.


De zwarte rand achter het designpapier is gemaakt met de blauwe Noor! Design randmal 6002/0314. Ik heb deze doormidden geknipt. Dus dat was hem weer voor vandaag. Hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb mogen geven met de blauwe Noor mallen!


 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


4 opmerkingen: