maandag 29 september 2014

A Star is Born

Goedemorgen allemaal,

Na een heerlijke vakantie met echt schitterend weer, moet ook ik helaas weer aan het werk... Het was wel weer even wennen thuis en al met al moest ik er weer even inkomen. Maar eerlijk is eerlijk, met dit vieze weer kun je maar beter thuis zijn en heerlijk aan de freubel gaan. Gelukkig heb ik mijn draai hier weer een beetje gevonden.

Ik heb deze keer een babykaart voor jullie.


Ik wilde zo graag aan de slag met de blauwe mallen, want deze lagen al te wachten toen ik thuis kwam van vakantie. Zien jullie de kleine sterretjes in de mal ? Als basis voor de kaart, heb ik de ster van Dutch Doobadoo gebruikt, zo zie je dat je deze voor allerlei doeleinden kunt gebruiken.

  Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - rand bloem geschulpt

Het papier is van Maja Design "Coffee in the Arbour" De roze kleur vond ik wel mooi bij het plaatje passen, echt babypapier had ik op dat moment nog niet. Gisteren heb ik wel heb babypapier van Noor! Design meegekregen, maar ja , de kaart was al gemaakt. Binnenkort zien jullie daar wel een andere kaart mee verschijnen, die houden jullie nog van mij tegoed.

Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - 6-punt stencil
Rechts onder het plaatje, heb ik de nieuwe ronde mal van Noor! Design gebruikt. Deze heb ik gestanst uit wit karton van Bazzill Cardstock. Bij de ronde mal zit een een los hoekje en deze heb ik onder het bloementoefje geplakt. De tekst heb ik zelf geprint op kraft karton van Joy' Crafts. Deze vond ik wel toepasselijk bij de vorm van de kaart. Om het geheel in stijl te houden, heb ik de sterren zijn van Dutch Doobadoo gebruikt en ook deze zijn weer voorzien van een beetje Gesso :) 


Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, leuke mallen ,kortom een prachtig geheel, groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Astrid, ja het is een prachtige mal, en een mooie shape art
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ontzettend mooi en lief kaartje met deze ster.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Echt een prachtig kaartje geworden,
    sterren kunnen het hele jaar door !
    Het plaatje is mooi, zeker op linnen uitgeprint ?

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen