zaterdag 6 september 2014

Bday

Vandaag wil ik jullie weer een creatie laten zien waarop ik weer diverse Noor! Design mallen en stempels heb verwerkt. Zoals deze prachtige randmal 6002/0302 die ook prima in gedeeltes geknipt kan worden, zodat het ook als kleine swirls verwerkt kan worden.


De basis van de kaart is de Dutch Doobadoo Card Art mal Camera. Op de voorkant heb ik de Filmstrip 6002/0278 en de randmal 6002/0302 verwerkt, deze zijn uit Joy! Crafts Fabric paper gestansd en daarna lichtjes opgeschuurd. 

Cutting stencil - Filmstrip  Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Swirl rand

Achter de roosjes zie je 2 gedeeltes van de randmal terugkomen als swirl. Verder zie je nog de nieuwe Vintage swirl 6002/0359 en de tekststempel Wish 6410/0312.


Het middengedeelte van de randmal 6002/0302 zie je aan de bovenkant van dit insteekkaartje. Deze heb ik dubbelgevouwen en om de kaart geplakt zodat je een soort "treklabel" ervan maakt.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Label nr 2  Clear Stamp - Cherry Blossom Tree

Op de label 6002/0285 heb ik  een tekst stempelt met de stempelset Blossom Tree 6410/0311, de tekst is gestempeld met VersaMark en daarop witte embossingpoeder gestrooid. De Magnolia stempel Tilda with Bowknot is gestempeld in de Dutch Doobadoo Card Art Polaroid.


Hier zie je beide kaartjes naast elkaar:


Het was een geweldig project om te maken, ik hoop dat jullie er ook zo van kunnen genieten als je de foto's ziet.




 Dutch Card Art - Camera 2delig Dutch Card Art - Polaroid 4delig  Clear Stamp - I am SORRY

6 opmerkingen:

  1. Toevallig vandaag ook zo'n soort kaart gemaakt http://debbysscrapcards.blogpot.com
    vind die van jou ook erg gaaf geworden. die dutch card art polaroid moet ik op de beurs
    in utrecht ook maar aan gaan schaffen want die past wel erg goed bij deze creatie.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk!!! Kei gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem al een paar voorbij zien komen.

    Hij is geweldig!

    Ben ook fan van de mal...

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. j'adore ce modèle, les couleurs, tout est superbe bravo

    BeantwoordenVerwijderen