zaterdag 20 september 2014

Believe in the Magic of Christmas

Rond de 25ste komen er weer allemaal nieuwe Noor! Design mallen en stempels uit. Deze mooie stempel "Believe in the Magic of Christmas" 6410/0116 is 1 van de nieuwe stempels.
Is hij niet super gaaf?


Ik heb hem gestempeld op blauw papier uit het paperblok Winter Wishes 6011/0306 van Noor! Design, hiervoor heb ik Archival Coffee gebruikt. 

PRE-ORDER September - Clear stamp - Happy Holidays - Christmas Frames Believe in the magic

Rondom heb ik hem uitgeknipt, daarna geplakt op Kraft Cardstock en weer iets groter uitgeknipt. Achter de ovaal zie je nog de Christmas Postcard 6410/0113.


Kijk eens hoe mooi je de kaarsen 6002/2031 kan verwerken achte reen bloementoef?  De grootste kaars heb ik met gewoon lijm opgeplakt. 

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Candles 

De kleine kaars heb ik er met 2mm foamtape opgeplakt zodat deze iets hoger ligt. Achter de roosjes nog de Vintage Flourishes 6003/0038 verwerkt.


Ook de Christmas Ornaments 6002/2030 zullen rond de 25ste in de winkel liggen. Vind deze ook erg leuk als hanger onder een strik.


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, super, zo mooi dat die kerstballetjes zijn en de kaarsje, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem geweldig en ga zeker op zoek naar die mooie stempel op de beurs van Hardenberg. Hopelijk hebben ze hem daar ook al dan.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love everything about your beautiful card. I must have that stamp and the candle die! x

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Dat is een hele mooie kerst kaart,
    toffe stempel hoor ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen