zondag 28 september 2014

Challenge Autumn

Na het enorme succes van onze eerste Noor! Design challenge hebben we uiteraard maar besloten om hier een vervolg aan te geven. Wat is er massaal meegedaan zeg, ontzettend leuk!

We hebben ook voor deze maand weer een nieuw thema bedacht, passend bij onze laatste nieuwe collectie en het seizoen en dat is:

A new month, so a new theme for a challenge. Matching with our new collections we have chosen the theme:

Autumn / Herfst 


We willen dus graag dit thema en de bovenstaande kleuren van de inspiratiefoto terug zien op je creatie. Zorg ook dat je iets van Noor! Design gebruikt op je kaart, wat het is maakt niet uit.

We want you to use the above theme in the above mentioned colors on your creation. Make sure you also use something from Noor! Design on your project.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 oktober 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl
(alle inzendingen worden na 29 oktober getoond hier op ons blog)

You can join our challenge till the 29th of October 2014 by sending it per email to:
info@noortje-design.nl 

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


Niet alleen ik, maar ook andere Noor meisjes zijn met deze uitdaging aan de slag gegaan. Zie hier de resultaten en laat je inspireren:

Jolanda

Jenine

Janet

Tiets

Tiets



Ineke





Raff
We gaan er weer vanuit dat jullie weer met zijn allen mee gaan doen met onze uitdaging.
Heel veel succes!

7 opmerkingen:

  1. whauw, wat een mooie creaties zijn er gemaakt zeg!
    ik ga graag meedoen, hou van de herfst!
    en wat een prachtige prijs geven jullie weg!
    tot later!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden. Ik ga binnenkort aan de slag want dit is zo'n leuke challenge. Ik ben gek op herfstkleuren en ik heb mezelf gisteren verwend met het paddenstoelen randje. Maar die andere dingen die bij de prijs horen staan ook op mijn verlanglijstje dus ik waag graag een gokje. Uiteraard ga ik een kaart maken met mijn nieuwe mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een gave voorbeelden en een geweldige prijs! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hele mooie voorbeeld kaarten, te gekke challenge ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke challenge. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk...ik heb vd week gelijk wat gemaakt en al gemailt...is het aangekomen?

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige herfstcreaties zijn er weer gemaakt. Erg leuk om naar te kijken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen