zaterdag 13 september 2014

Challenge Yourself

Hallo Noor-fans,

Wat ontzettend leuk dat er zo enthousiast op mijn cadeautjeskaart gereageerd wordt, daar word ik nou blij van! De dames en heer die al deel hebben genomen aan de challenge, bedankt voor jullie inzending.


Maar er kunnen natuurlijk nog veel meer inzendingen bij dus willen we de challenge nog even onder de aandacht brengen bij jullie.


Zoals jullie hier zien, ben ik ook aan de slag gegaan om een andere variant op de cadeautjes kaart te maken. Bij het maken van de kerst variant, kreeg ik het idee om er ook meteen maar een sinterklaas variant mee te maken,leuk om neer te zetten tegen de tijd ,dat die beste man weer in het land is.





Wil je ook nog mee doen aan deze challenge? Je vindt de patronen met werkbeschrijving op dit blog. Inzenden kan tot 20 september. 

(Klik op de foto)

Ik laat me verrassen door al het moois wat jullie van de cadeautjes kaart gaan maken!

Groetjes Miranda Bouhof






12 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, deze twee varianten zijn echt geweldig, met name de sinterklaas kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuke kaarten zijn dit ook weer geworden ja sinterklaas is natuurlijk ook geweldig,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoihoi,
    ik heb de mijne ook ingestuurd......
    vond m erg leuk om te maken.....
    ook ik vind de sinterklaasuitvoering leuk!!!!
    succes met de winnaar kiezen.....
    groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je leuke reactie! en nog leuker dat je mee doet aan de challenge!
      groetjes miranda

      Verwijderen
  4. Sinterklaas.. Hoe kom je erop?! Heel leuk idee! Beide kaarten super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaarten, geweldig mooi
    Ik heb mijn cadeautjes kaart ook klaar, even mijn dochter vragen of
    ze hem wel posten
    Groetjes Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag was de mijne ook eindelijk klaar. Vond hem erg leuk om te maken.
    Ben wel nieuwsgierig wat er allemaal gemaakt is.
    Bedankt voor het leuke patroon.

    BeantwoordenVerwijderen