maandag 8 september 2014

Enjoy you Tea

Vandaag laat ik eens wat eerderestansjes zien want die zijn toch zo leuk . Ik heb er deze thee kaart mee gemaakt. Dat is toch leuk om iemand mee te verrassen.


Ik ben begonnen met een basis Shape kaart met daarop een stuk designpapier als basis.


Vervolgens heb ik dezelfde shape nogmaals voor de helft getekend en uitgeknipt. Dit vormt het "vakje"  waar het theezakje in is geschoven. Ook dit heb ik beplakt met designppapier en nog voorzien van een randstans.

  

Hier is de afbeelding opgeplakt en ter versiering heeft ze de cupcake erbij geplakt. Deze cupcake heb ik een keer uit kraft en een keer uit wit cardstock gestanst. Daarna de delen op elkaar geplakt.


Ook de thee kopjes passen goed bij deze kaart. Ik heb de kopjes in elkaar gestapeld en opgeplakt. Aan de bovenkant van de kaart heb ik de twee bekers aan een touw gehangen. Deze zijn ook weer uit twee kleuren cardstock gestanst.


Als laatste de filigraanmal en de houten letters op de vlaggenlijn. De vlaggetjes heb ik na het stansen aan een stukje scrappersflos geplakt. En natuurlijk horen daar bloemetjes bij.

  

Zie je dat de eerdere stansjes erg leuk zijn. De Cupcake en de Kop en Schotels. Dat geld ook voor de blauwe mallen zoals deze mooie borders. Ze blijven mij nooit vervelen.







    

8 opmerkingen:

  1. Op de dutch doobadoo kaarten kun je lekker spelen met allerlei mallen, ook deze kaart is super, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker idee....en zo leuk uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de "oude" stansen weer eens te gebruiken. Heel mooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kei leuk gemaakt! Het is ook zonde om de oudere materialen te laten liggen. Je hebt natuurlijk ook altijd wel een persoonlijke favoriet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ontzettend mooi gemaakt hoor. Mijn complimenten!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Erg leuk het vakje voor het theezakje!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen