zaterdag 6 september 2014

Happy Girl

Van deze kaart heb ik de basis bekleed met design papier van het Noor! Design paperbloc Vintage. Daarna de blauwe boogjes mal gestanst en recht boven in geplakt.


Hierop heb ik schuin nog een strook design papier en een strook ribbelkarton geplakt en van links naar rechts nog weer een strook designpapier waar ik een gestanst kantje onderaan heeft geplakt.


Over die strook heb ik de filigraan mal samen met de afbeelding en de postzegels stansjes geplakt. 


In de linkerbovenhoek zie je nog de vlaggenlijn. Deze heb ik twee keer gestanst. Een keer uit cardstock en een keer uit designpapier. Van het designpapier heb ik de vlaggetjes los gescheurd en op de cardstock vlaggenlijn geplakt.


Ter versiering nog de losse bloemen van de clearstamp set cherry blossom tree.  Deze heb ik  met paarse en roze inkt gestempeld en uitgeknipt. Daarna een beetje bol gemaakt en over de kaart verspreid opgeplakt.

  

Wat een vrolijk papierblok is het toch en met de bloemen er bij van de stempelset met dezelfde kleuren inkt maakt het helemaal af vinden jullie niet ?




    

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie kleuren ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon kaartje heerlijke kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen