dinsdag 23 september 2014

Happy Holidays

Hallo,

Vrijdag 26 september en Zaterdag 27 september is het weer zover de Doeading dagen. Natuurlijk ben ik samen met Annie weer aanwezig en zijn we druk met alle voorbereidingen zo ook met de nieuwe kerst serie van Noor! Design.

Ik ben helemaal weg van de Happy Holidays serie. Ik heb ze meteen gebruikt op mijn kerstkaarten waar ik al erg druk mee bezig ben. Want ja eind van het jaar moeten er toch weer veel verstuurd worden, dus kan maar klaar liggen.


De basis is een Dutch Doobadoo Shape Art mal in de vorm van een kerstboom, Deze nam ik twee keer over uit het paperblock Winter Wishes van Noor en een keer uit kraft.

Het label stanste ik ook twee keer uit en ik zette een stiklijntje rondom.  Het Copicplaatje heb ik na het kleuren met 1 mm rand rondom uitgeknipt. Bij figuren met uitstekende haren neem ik altijd een wit randje, dan zie nog wat van de haarsprietjes. ik zie net dat ik links mijn stiklijntje ben vergeten, oeps, ga ik corrigeren.


Voor de versieringen dook ik in mijn Noor mallenbak en gebruikte de herten, de tekst en de ijskristallen, genoeg volgens mij. 

Cutting & Embossingstencil - Happy Holidays - Happy Holidays tekst  Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Reindeers

De tekst sneed ik uit designpapier en cardstock en lijmde ze iets verschoven op, zodat er een schaduwrandje langs zit,



 Voor het kleurwerk nam ik zoals meestal mijn Copics, het plaatje is van Mo Manning, ben er helemaal gek op, zo cute. 


De bovenkant van het label was wat saai, daarop heb de randmal met ster passend gemaakt, hieronder laat ik je met foto's zien hoe ik dat deed, simpel toch.


Natuurlijk ook de achterkant voor zien van een tekst. Dat maakt het helemaal af.



Ik ga weer lekker verder met kleuren en kaarten maken want het demo seizoen gaat weer beginnen.
Tot de volgende keer!




3 opmerkingen:


  1. Wat ontzettend mooi gemaakt, echt wowww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!! En zo mooi ingekleurd echt super.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen