donderdag 25 september 2014

It's a Girl

Jullie hebben misschien al wel gehoord dat ik weer Oma ben geworden van een lief meisje Sara. We zijn weer erg dankbaar en blij en genieten zo van onze kleinkinderen.

Dus vandaag wil ik jullie een babykaart laten zien die ik gemaakt heb met het mooie randje 6002/0366 en mooie cirkel met vlinders 6002/0322.


Ik heb voor deze kaart designpapier gebruikt uit een blok van JoyCrafts 6011/0040. Ik gebruik ook heel graag de blaadjes 6003/0037. De tekst A Girl heb ik gestempeld met de typewriter lettertjes van Clearstamp 6410/0078.



Ook heb ik het leuke malletje van de Ribbons & Bows 6002/0185 gebruikt waarop ik de typewriter lettertjes heeft verwerkt.

Cutting & Embossingmal - Ribbons & Bows - Bannier 

Baby kaarten maken vind ik altijd erg leuk. Het is toch een hele speciale gelegenheid waar je de kaart voor maakt en word erg gewaardeerd.

Lieve groetjes Ineke.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






6 opmerkingen:


  1. Wat ontzettend mooi, echt te wowwwww ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je kleindochter en wat heb je een mooi kaartje gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Dit is weer een prachtige kaart.
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk! Van harte met je kleindochter! Geniet er maar lekker van.
    De kaart is ook helemaal geweldig!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Ineke Nogmasls gefeliciteerd met je mooie kleindochter. Groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen