donderdag 4 september 2014

Kom je ook naar Delft?

Goedemiddag lieve bloglezers,

Net zoals Joyce, ben ook ik natuurlijk druk kaartjes aan het maken voor onze demo van aanstaande zaterdag bij HobbyVoordelig in Delft. Als uitgangspunt voor dit kaartje had ik weer een mooi vintageplaatje genomen uit de collectie van HobbyVoordelig. En hier ben ik mijn kaartje omheen gaan bouwen.


De tekst Happy Holidays heb ik gestanst uit designpapier. Vervolgens de mal zelf nog een keer omgetrokken op blauw cardstock en uitgeknipt zodat ik het op elkaar kon matten. 


De mooie grote strik vond ik wel leuk om te gebruiken op deze kaart. Hij komt uit de Noor! Design collectie Ribbons & Bows. Op de gestanste strik heb ik nog een strik van kant gemaakt met daarop wat belletjes aan een koordje.


Aanstaande zaterdag 6 September is iedereen dus welkom in Delft:


Wij verwelkomen jullie graag tussen 10.00 en 16.00 uur aan onze demotafel. Wij vinden het gezellig dat het hobbyseizoen weer begonnen is en dat we weer het land in mogen om jullie heel veel moois te laten zien!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



8 opmerkingen:

  1. Dit ziet er geweldig uit en ben benieuwd naar hoe de rest eruit ziet dus ga mijn best doen om zaterdag te komen naar Delft.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart en een lief plaatje. Jammer dat ik te ver weg woon helaas, anders was ik graag langs gekomen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Lief plaatje, gave kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei mooi gemaakt. De rode belletjes vind ik heel mooi, zo komen de rode besjes van je afbeelding beter naar voren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie laat je ons weer zien, geniet er iedere dag van.....en kijk uit naar je volgende creatie.
    Liefs Ghea



    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ietwat ver weg voor mij, maar anders was ik zeker van de partij geweest.... mooi ziet het eruit!

    BeantwoordenVerwijderen