woensdag 10 september 2014

Noor! Vriendinnendag - demo Tiets

Hallo allemaal,
De tijd vliegt zo snel, ben alweer druk bezig voor onze 2e Noor! Vriendinnendag! En deze keer wordt het nog gezelliger, drukker en leuker dan de eerste dat kan ik alvast verklappen! Ik heb er echt veel zin in en ben dus al begonnen met mijn demo kaartjes.

 

Ik mag jullie een verzameling kaarten laten zien met diverse blauwe mallen die afgelopen maanden zijn uitgekomen. Ik gebruik ze vaak in combinatie  omdat ze zich daar gewoon geweldig voor lenen. Ik hoop dat ik jullie met deze kaarten op ideetjes kan brengen en natuurlijk van inspiratie kan voorzien. Alles komt voorbij van oude tot nieuwe blauwe mallen!

 

Ook mag ik jullie de nieuwe rol roosjes laten zien die eind september uit gaan komen.
Wat is er nu leuker om eindelijk precies de goede kleur roosjes bij je kaarten te kunnen plakken! Ik heb vaak het probleem dat ik mijn kaart af heb en dan alleen nog de bloemen en roosjes moet plakken en ja hoor net weer niet die kleur op voorraad. En als ik ze wil bestellen weet ik niet meer welke kleuren ik ook alweer nodig had.. Nu is dat verleden tijd want kan ze  gewoon zelf maken in elke kleur die ik wil!

Deze mallen stansen perfect en ik laat jullie zien hoe je ze moet rollen.
En nog leuker, jullie mogen aanschuiven aan mijn tafel om het ook te proberen!

Hier laat ik alvast een tag zien die ik ook op 19 september op de tafel heb staan.


De rolroosjes stansen komen uit in 2 formaten en 2 soorten.  Hier heb ik de roosjes uit gewoon cardstock gestanst en de rose roos nog wat bewerkt met gesso.

Verder heb ik al mijn kaarten op de demotafel een beetje in dezelfde vintage stijl gehouden. Je zult hierbij dus heel vaak het Noor! Design papierblokje Vintage Textures terugzien in mijn kaartjes.


Verder  heb ik nieuwe vellen gebruikt die HobbyVoordelig speciaal voor de vriendinnendag gemaakt heeft. En kijk eens wie er ook op deze vellen staat.....

Deze vellen zijn exclusief en ook alleen voor de Noor! Vriendinnendag gemaakt. Meer hierover vertel ik je wel aan mijn demotafel die dag.



Oh en vergeet niet voor diegenen die geen kaartje hebben weten te bemachtigen: na 14.00 uur in de middag gaan de deuren open voor het publiek. Iedereen is dan welkom om gezellig binnen te lopen en naar de demonstraties te komen kijken. Ook kun je komen shoppen bij Jenine in de Noor! Design webshop!
Locatie: Sociaal Cultureel Centrum Den Bolder
Schoolstraat 19 te Waspik
(heb je geen kaartje dan mag je alleen niet mee doen aan de workshops)

Natuurlijk zijn er nog meer mogelijkheden te verzinnen maar die mogen jullie komen bekijken op 19 September. Tot dan!



6 opmerkingen:

  1. Klinkt zo leuk allemaal, maar qua reisafstand net iets te ver, komen jullie ook een keer naar het midden van het land?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ook wel willen komen,lijkt me erg gezellig maar is niet te doen ,dus als jullie eens een keer naar het noorden
    komen zou dat wel erg leuk zijn
    De roosjesmallen lijken me erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer schitterend uit zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ! De tag vind ik super en dan vooral de bloemen erop!
    Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOOO wat een lief kaartje met onze directrice! Schattig!!! Ga ik vragen over stellen Tiets!!! nog 8 nachtjes slapen....

    BeantwoordenVerwijderen