donderdag 18 september 2014

Noor! Vriendinnendag - Workshop Corina & Kim

Goedemorgen dames,

Ik mag op de Noor! Vriendinnendag samen met Kim van Endschot (van Dutch Doobadoo) ook een workshop verzorgen. Omdat ik zelf scrapper ben en Kim dol is op Mixed Media hebben we een mix  van deze twee bedacht. We gaan met jullie een mini canvasje maken.

Zoals jullie, de deelneemsters aan de Noor! Vriendinnendag, al gezien hebben is het dus belangrijk dat jullie allemaal een zomerse foto meebrengen in formaat 10 x 10 cm. Je kunt een standaard foto nemen die je op maat knipt of snijdt, maar bij de HEMA kun je ook foto's op dit formaat af laten drukken. Wel zo handig!


Jolanda, Kim en ik hebben op een mooie dag in Augustus alles tevoorschijn gehaald wat maar met zon, zand en strand te maken heeft. Denk aan touw, schelpjes, takjes, veren, parels, stukjes net, enz, enz. Heerlijk in het zonnetje zijn we aan de slag gegaan met de voorbeelden. Ieder heeft er z'n eigen uitvoering van gemaakt en de canvasjes zijn erg leuk en zomers geworden!
Kijk maar:

Dit is de uitvoering van Kim.
In het workshop pakket zit van alles in om te gebruiken, zelfs het kleine lijstje, zeepaardje en ster.



Dit is de canvas van Jolanda, zij heeft er nog wat extraatjes op geplakt zoals de meeuw en de vuurtoren. Dit kun je als je wilt natuurlijk ook nog van thuis meenemen.


En dit is mijn uitvoering.
Ik had thuis veel "strand"-rommeltjes liggen en heb de canvas ermee gevuld.


Zo zie je dus 3 verschillende stijlen. Ik ben heel benieuwd hoe de canvassen gaan worden op de 19de September!

We hopen dat we jullie enthousiast kunnen maken voor het scrappen en werken met foto's. 
Tot ziens op onze workshop!




3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi en vrolijk en gezellig uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit. Ik ga straks even op zoek naar een leuke foto.

    BeantwoordenVerwijderen