woensdag 24 september 2014

Snow much fun

Vandaag was het echt genieten, het zonnetje scheen volop. Daar was ik ook wel even aan toe na al die regen :) maar ondanks dat, heb ik toch een winters kaartje (slee) gemaakt.

Ik heb de ijskristallen van Noor! Design maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Ik ben en blijf een grote fan van deze stansen.


De arreslee is een shape art mal van Dutch Doobadoo, deze heb ik uitgesneden van stevig Kraft karton van Joy! Crafts. De randen heb ik voorzien van Distress crackle paint "Picket Fence". 

Paper bloc - Winter Wishes

Het designpapier is van Noor! Design "Winter Wishes" Het is een grote paperbloc, je kunt de vellen ook liggend gebruiken !


Het afdrukje is van Mo's Digital Pencil "Snow Day". Het ribbelkarton is van Joy! Crafts, ook deze is voorzien van crackle paint. Hieronder heb ik nog een stukje verbandgaas gedaan. De ijskristallen cirkel heb ik gestanst uit het prachtige glitterpapier van Joy! Crafts. 

Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Cirkel met ijskristallen  Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - IJskristal 1

Onderaan de slee heb ik sneeuw gedaan, hiervoor heb ik Aleene's glittersnow gebruikt.  Voor op de punt heb ik de één na grootste sneeuwvlokken stans gebruikt met hierop een rood plakpareltje.


De tekst is eveneens van Noor! Design, alleen heb ik de stempel door de helft gesneden. Zo krijg je een lange tekst.


Bovenop de voorkant van de arreslee nog touw en lint gedaan met 2 denneappeltjes. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit winters tafereeltje.

Alvast voor je bezoekje en tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen: