zondag 7 september 2014

Speciaal voor jou

Ik heb afgelopen week bij de Hobbytheek in Breukelen 5 dagen lang workshops mogen geven. Het was een geweldige week, wat is het toch genieten.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de mooie halve doiley 6002/0327.


Het mooie designpapier is van Pion en met kraftpapier 8089/0206  staat dat prachtig bij elkaar.


Verder heb ik achter de bloemen de floral flourishes 6003/0037 gebruikt samen met het mooie blad 6002/0332.


Het mooie randje 6002/0365 is er tussen verwerkt. Het plaatje vind ik ook passen, gemaakt in stencil 6002/0356. De tekst komt van clearstamp 6410/0013.


Zo zie je de kaart nog een keertje aan de zijkant. iik heb de kaart zo gevouwen dat je hem neer kunt zetten. Je neemt karton van 15 x 30 cm. Rillen op 15, 18, 21 en 28 cm. In model vouwen en het randje vast plakken aan de kaart.

  

Wat een prachtig mal is het toch, wat vinden jullie ? En dat is hij niet alleen als border, je kunt er nog meer leuks mee maken.

Liefs Ineke

8 opmerkingen:

  1. ooooooooo wat erg.................. alweer van die leuke Noor-design spulletjes, dit kunnen we toch niet allemaal bij benen, maar weer gauw gaan sparen zodat we op de beurs in Utrecht weer leuke nieuwe Noor spulletjes aan kunnen schaffen, want er komen iedere maand weer zulke leuke spullen bij.

    de kaart vind ik ook weer super
    fijne zondag nog ............liefs Debby
    http://debbysscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo. Ik sluit me volledig aan bij de vorige opmerking.
    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie is dit weer! Elek maand nieuwe mooie mallen. Jullie gaan als een speer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en dan die mallen die je hebt gebruikt. Jaja een paar al in mijn bezit hoor, maar iedere keer zie ik toch weer andere erbij dus............even aankruizen in de catalogus die ik nog niet in bezit heb hahaha.

    Fijne zondag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs schitterende kaart, wowwww ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en wat een leuk model zo!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen