zondag 21 september 2014

Sweet

Voor de Noor vriendinnendag had ik diverse vintage kaarten gemaakt met oa dit papier Vintage texture. Ik moest er even aan wennen maar woww voor vintage kaarten is dit echt een top blokje! Het vintage plaatje heb ik ovaal uitgesneden en op de  blauwe mal geplakt. Ik heb alle randjes van het dessin papier eerst met bruine inkt bewerkt en toen nog eens met de distresser   een oude look gegeven. Houden jullie ook zo van vintage ?


De filmstrip doet het geweldig door hem door midden te knippen en te verwerken achter een bloemen toef.. natuurlijk heb ik weer wat gekliederd met de gesso pot!


De swirl heb ik uit bruin kraft papier gestanst en er een stuk afgeknipt wat ik bovenaan weer onder de roos vast gezet heb. Hij werd te groot om in zijn geheel bij de foto te verwerken maar zo krijg je ook weer een hele andere swirl.


De kaart heb ik verder afgemaakt met wat kant, roosjes, verbandgaas en een zelf gemaakte banner met tekst.

Paper bloc - Vintage Textures

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en ben erg benieuwd naar jullie vintage kaarten in combinatie met Noor! artikelen. Deze mag je natuurlijk altijd delen in onze Noor! Design Facebook groep.

(Klik op het logo)


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi opgebouwde vintage kaart. Mooie materialen en komt heel goed over in die "oude" tinten. Gaaf zoals de filmstrip verwerkt is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Schitterende kaart, zo mooi gemaakt ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Tiets. Je hebt een geweldige vintage kaart gemaakt :-) Groetjes Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen