donderdag 4 september 2014

Winter Wishes

Ik ben al helemaal druk in de weer met de kerstkaartjes. Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de ijssterren uit de winter wishes collectie. Ik was overweldigd door de vele reacties op deze kaart, toen ik hem onlangs in de Noor! Design Facebook groep aan jullie liet zien.


De basis is een creme kleurige basis kaart en ik heb papier uit zowel uit het paperpad winter wishes 0611/ 0306 en het paper pad music notes 0611/0027 gebruikt.

Paper bloc - Winter Wishes  Paper bloc - Dance to the Music - music notes

 Tussen het design papier en de basis kaart heb ik de ijskristallen rand 6002/2021 geplakt voor een winters sfeertje.


Om het afdrukje is een omgekruld frame gemaakt met daarom heen , tule , mos , besjes en touw.
Hier en daar op de rand heb ik het ijskristal 2  6002/2019 geplakt met een plak parel erop.
De mooie kerst tekst komt uit het clear stamp vel  merry christmas 6410/0106.

Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Rand met ijskristallen  Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - IJskristal 2

Ik vind dit model kaart ontzettend leuk om te maken en zal in het volgende Noor! Design magazine uitgebreid uit gaan leggen hoe dit werkt. Zorg dus dat je abonnee bent!


Klik op bovenstaande cover om te lezen hoe je abonnee kunt worden. Voor slechts € 10,00 per jaar, krijg je ons 36-pagina's dikke magazine boordevol inspiratie, 4 x thuisgestuurd!







12 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje en wat een geweldig idee dat je dit wil delen met ons. Superrrrrrrrrrrr.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Super mooie kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Mooi hoe hij zo opgengewerkt is! En verder heel mooi afgewerkt met allerlei materialen! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een plaatje geworden. Super mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje!! Echt super, het inkijkje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig, dit kaartje. Wat een beauty! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh erg leuk, zit nu al te wachten op de volgende noortje😆

    Agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik blijf m mooi vinden hoorr blij dat ik lid ben van het mooie noor blad

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bjoetie heb je gemaakt ga misschien ook zoiets doen, ik toevallig pas deze digi gekocht.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen