maandag 20 oktober 2014

A friend is a gift you give yourself

Ik gebruik steeds vaker de randmallen aan de zijkant. En dan niet 1 maar meerdere. Ik weet dat verzenden wat lastig is dat moet dan wel in een groteren A4 envelop maar bij mij staan ze eerst nog een tijdje in de winkel.

Ik blijf hem toch echt geweldig vinden, die nieuwe blauwe randmal 6002/0331. Ik heb hem voor deze kaart 3x uitgestansd en rondom de kaart geplakt. Dit geeft wel een heel sierlijk effect.


Het gebruikte papier is van Maja Design - Coffee in de Arbour. De randen van het papier heb ik eerst oud gemaakt met een paper distresser en daarna bewerkt met Gesso.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Doilies 1

Links over zie je achter het afdrukje nog de prachtige Doily 6003/1001. Deze is gestansd uit het  abric paper van Joy! Crafts en daarna opgeschuurd met een Sand-it Gadget. Daar bovenop zie je nog het mooie Vintage Flourishes vogelkooitje 6002/0034.

Cutting mal - Vintage Flourishes - Vogelkooitje + vogeltje

Rechts onder de bloementoef heb ik nog de prachtige blaadjes 6002/0331 verwerkt. De Saturated Canary stempel Piper heb ik ingekleurd met de Copic Markers.


Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




2 opmerkingen: