dinsdag 21 oktober 2014

Autumn Greetings

Vandaag laat ik jullie weer eens een herfstkaart zien. Ik vind de kleuren van de herfst zo mooi en ik vind het dan ook zo leuk om dit thema te verwerken. Bij Noor! Hebben we een Challenge met het thema Herfst, dus mocht je ook een herfst kaart willen maken doe dan zeker mee. Onderaan dit bericht staat de link.


Deze kaart is een dubbele kaart van 15 x 15 cm. Ik heb er een strook extra aangemaakt voor de paddenstoelenrand. De strook is 8 bij 15 cm. Deze strook heb ik gerild op 2 en 5 cm.  Het strookje van 2 cm heb ik onder de kaart vast gemaakt en zodoende  lijkt het net of je een trapje hebt.


De nerven van de bladeren heb ik bewerkt met wat glitterlijm en op de paddenstoelen heb ik kleine stipjes gegeven met een pearlpen.

Noor! Design Challenge
(Klik op de foto)

De Herfst Challenge loopt nog t/m 29 oktober. Je vind alle info als je op de foto hier boven klikt. Het enige wat je hoeft te doen is een herfst project maken, gebruik een artikel van Noor! Design en je maakt kans op een leuke prijs!






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart met deze mooie mallen en stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Super prachtige kaart Ineke !!!

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen