donderdag 23 oktober 2014

Creabeurs Gorinchem

Aankomend weekend 24, 25 en 26 oktober is er weer een gezellige Creabeurs in Gorinchem in de Evenementenhal. Deze hal kunnen jullie vinden aan de Franklinweg 2.

Op vrijdag 24 oktober mag ik bij Syta van Gelderen een demo geven met de nieuwste materialen van Noor! Design en de mooie knipvellen van Syta.


Syta zal dit weekend haar prachtige knipvellen allemaal bij zich hebben op de kraam. Ook heeft zij alle nieuwe artikelen van Noor! Design binnen. Jullie kunnen Syta vinden op kraamnummer 409. De beurs gaat om 10.00 uur open tot 17.00 uur.  Ik heb vast een kaartje gemaakt en wil deze graag met jullie delen.


Ik heb voor deze kaart het prachtige nieuwe blok met herfstpapier gebruikt. Prachtige warme kleuren. Verder heb ik natuurlijk de mooie bloemenmal gebruikt en de leuke oprol roosjes.


Het mooie herfstplaatje komt van een knipvel van Syta en past heel mooi bij het designpapier. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje. De warme herfstkleuren zijn echt prachtig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Schitterende kaart ☺☺☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen