maandag 6 oktober 2014

Fairy

Ik maak elke avond wel kaarten, ik mis het echt als ik daar niet aan toe kom. Hoe vaak maken jullie iets ? Hoezo kaarten maak verslaafd haha

Vandaag heb ik er eens een paars met rose creatie van gemaakt. Eigenlijk zomaar ontstaan zonder iets te plannen over het hoe en wat. Ik ben gewoon begonnen met een vierkante basis kaart van 13,5 x 13,5 cm. En daar is uiteindelijk deze kaart uit ontstaan.


Op de basiskaart heb ik een design papier geplakt van 13 x 13 cm. Daarna nog van 9 x 13,5 en een zwarte strook van 7 x 12 cm. De afbeelding heb ik rond gestanst en op de kaart geplakt. Daarna kon het versieren beginnen.


De vintage flourishes van de vogeltjes moesten er van mij ook op verwerkt en deze heb ik dus in het zwart uitgestanst.  De leuke boogjes rand heb ik langs drie kanten van de kaart geplakt.


En zoals je vast mijn kaarten kent moet er ook een bojes bloemen op. Hier vind ik wat bladeren altijd erg leuk bij staan. Dit keer heb ik gekozen voor deze bladeren en heb ze gestanst uit wit cardstock waarna ik

Cutting & Embossing stencil - Blad 2

ze met inca gold - groen  dit kleurtje heb gegeven. Ook heb ik nog kleine stukjes van de filmstrip stans ertussen verwerkt.


 Deze vlaggenstans is toch wel een grote favoriet van mij.Dit keer in het paars uitgestantst en daarna nogmaals uit design papier.

Cutting stencil - Party Flags

Dit designpapier heb ik langs de stippelrandjes losgescheurd en op de paarse geplakt. Daarna nog een 'FAIRY' tekstje erop met plakletterjes. En zo is uit het zomaar ergens beginnen deze kaart het resultaat. Ik hoop dat jullie ook van deze kleurtjes houden en er weer wat inspiratie van overhouden.

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurcombi, een mooi geheel! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschön deine Karte und so fröhliche Farben !
    Herzlichst Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in leuke kleurtjes met veel details.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Janet,

    Ja het is toch je hobby hè, ik probeer er ook
    dagelijks mee bezig te zijn hoor !
    Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt,
    mooie kleuren combi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke avond?? Wauw, die tijd heb ik niet, helaas.
    Maar wel zo veel mogelijk. Ik denk 2 keer per week gemiddeld. Ach, als je er maar aan toekomt.
    Jouw kaart is weer helemaal mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al blij als ik 1x per week tijd voor mijn kaartjes heb maar het gaat wel erg jeuken als de week bijna om is en ik er nog niet aan toe gekomen ben. Dit is weer een heel mooi kaartje vrolijk die kleuren zo top zo uit het niets gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen