zaterdag 25 oktober 2014

Filmpje rozet mal 6002/0361

Op de Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch heb ik live even een filmpje gemaakt hoe je onderstaande rozet kan maken van de prachtige blauwe mal 6002/0361. Het is een live filmpje, dus uiteraard niet perfect, maar je kan wel zien wat de bedoeling is.

Voor de duidelijkheid heb ik bij het filmpje even met pen wat lijnen getekend, deze lijnen moet je NIET tekenen maar met je riltool gaan rillen. Daarna ga je het vouwen als een soort muizentrapje.
Hier kan je het filmpje vinden:



De basis is een MDF label van Let's Get Bizzee, hierop heb ik designpapier geplakt uit het paperpad van de Winter Wishes 6011/0306. Daarna 2x de blauwe mal uit Kraft cardstock gestansd en gerild volgens bovenstaand filmpje. Nadat ik hem in elkaar heb geplakt heb ik hem bewerkt met wat gesso.


In het midden wat mos geplakt, dit kan je kopen bij bijv. de Action of de Xenos.
Daarop wat rendieren geplakt, deze zijn gemaakt met de prachtige mal 6002/2029.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




1 opmerking:


  1. Het is heel duidelijk hoor,
    en wat is deze creatie toch ontzettend mooi ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen