zondag 26 oktober 2014

Geluk zit in de kleine Dingen.

Hallo allemaal, 
Leuk dat je weer komt kijken. Er is hier ook altijd wel wat te zien, en natuurlijk hoop ik dat je er wat inspiratie aan over houd. Wij doen in elk geval ons best om voor jullie leuke voorbeelden te maken.

Dit keer wil ik jullie een kaart laten zien waarvan een aantal van jullie wel iets in herkennen. En ik heb dit keer eens gekozen voor een blauw kleurtje i.p.v. altijd roze...



Als je op de vriendinnendag bent geweest zul je van de kaart zeker wat herkennen. Maar ik denk dat er ook genoeg zijn die, zonder dat ze zijn geweest,  ook wel iets bekends zien op of aan de kaart. Ik ga het niet allemaal verklappen maar lees het vast in jullie reacties wat ik bedoel. De basis heb ik gemaakt met een Shape Art mal. En dit is 1 van de herkennings punten waar ik het over had want het is het patroon wat tijdens een SOL oftewel een scrap-one-line is gebruikt. Na het knippen heb ik het voorzien van designpapier en de instructies op facebook opgevolgd. Deze krijg je dus via facebook en stap voor stap komt er dan een leuke kaart uit. Na dit alles heb je een basis klaar die je verder kan versieren. Super leuk om te doen.


Het versieren, tja,  dat doen we dus met lekker veel Noortjes. Het mooie vintage plaatje past prachtig in de blauwe langwerpige mal. Deze heb ik in het blauw gestanst en geembost.  Deze heb ik met dik foamtape opgeplakt zodat er een ruimte overblijft voor andere versieringen. Aan de rechter onderkant heb ik een paar roosjes geplakt waarbij ik wat gestanste veren tussen heb verwerkt.  Aan de linkerkant heb ik de swirl geplakt met wat roosjes. Het woordje "LIEFS " kon natuurlijk niet ontbreken op deze kaart.


De kaart heeft een pocket en in die pocket zit deze kleinere kaart ( kleinste maat ). Die als label dienst doet. Ook deze is beplakt met design papier en een leuke tekst cirkel. En zoals de tekst al zegt "geluk zit in de kleine dingen". En zo is het. Ik wil dan ook iedereen een heleboel van die "kleine dingen" toewensen.



Dat was het weer wat deze kaart betreft. Ik vond het weer een feestje om hem te maken, dat is dus 1 van mijn "kleine dingen". Daar kan ik van genieten, en ik hoop jullie ook!

LIEFS,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:


  1. Geweldig mooie kaart,
    en deze kleuren zijn zeker heel erg mooi
    om een kaart mee te maken ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen