donderdag 9 oktober 2014

Handmade Present

Goedemorgen allemaal,

Meestal, als we op visite gaan, neem ik voor de vrouw een bloemetje mee, maar de man wordt vaak vergeten. Ik vind het zelf leuk om dan voor de man een flesje wijn mee te nemen, maar om dit zo te overhandigen, vind ik niet echt leuk. Daarom heb ik een flessenlabel gemaakt.

Om het een stoere uitstraling te geven, heb ik weer gebruik gemaakt van de Gears. Dar blijven voor mannen creaties toch geweldige mallen, samen met frantage of embossingpoeder voor wat extra effect,


De fleslabel hanger is van Dutch Doobadoo. Deze heb ik uitgetekend op kraftkarton van Joy! Crafts. Hierna heb ik het prachtige papier van Prima Marketing "Cartographer" gepakt, ook hier heb ik de label op uitgetekend. Vervolgens heb ik aan alle kanten 2 mm eraf gesneden, hierna alle randen beïnkt met distress inkt Walnut Stain en alles gedistressed met de distresser van Tim Holtz.


Links heb ik de randstans Tandwielen van Noor! Design gedaan, deze heb ik voorzien van Frantage Enamel, kleur Taupe.


Linksboven heb ik een stukje softboard Frame van Dutch Doobadoo gedaan, ook deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain. De filmstrip van Noor! Design heb ik uit kraftkarton gestanst en door de helft geknipt. Eén stukje heb ik rechtsboven geplakt en de andere heb ik linksonder gedaan. Gebruik hierbij eventueel een lineaal zodat het wel in een rechte lijn ligt.

Cutting & Embossing stencil - Gears - Rand Tandwielen  Cutting stencil - Filmstrip

Het plaatje is van Pion Design "From Grandma's Attic", deze heb ik gemat op een stukje kraft karton. Op de rechter bovenhoek heb ik een minilampje Prima Marketing Junkyard Findings Vintage Trinkets Small Typo Bulbs geplakt met de tekst "cute".


Onder het designpapier heb ik nog een labelstans Label & Tags nr. 1 van Noor! Design geschoven met de bijbehorende barcode tekststempel. Hieraan heb ik een strik gemaakt van touw.  Rechtsonder de label heb ik de Dutch Label Paper Art "Mustaches" van Dutch Doobadoo geplakt.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Labels & Tags label 1 Clear stamp - Barcodes

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met mijn flessenlabel. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

liefs Astrid xxx

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:

  1. Wat is die leuk geworden. Altijd leuk, als je op visite gaat en je kan zoiets moois overhandigen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen