dinsdag 28 oktober 2014

Happy Anniversary

Hallo allemaal,

Het komt in mijn familie niet zo veel meer voor want daar is mijn kring te klein voor hihi maar zo af en toe verstuur ik  dit soort kaarten. Het is er 1 voor een 25 jarig huwelijksfeest.

En de stempelset happy Anniversary 6410/0307 leent zich daar goed voor.


Wat ik gedaan heb is het volgende:

Allereerst heb ik de tekst op kraft papier gestempeld met Versamark en vervolgens voorzien van een licht bruin/creme embossingpoeder. Dit heb ik op maat gesneden. In dit geval 13 x 5 cm. Daarna heb ik dit op creme cardstock geplakt met de maat 13,5 x 5,5 cm. En een paar plakparels ter versiering in de hoekjes. Dit is dan het resultaat: 


Daarna heb ik het ovaal gestempeld met Versamark en net als de grote tekst voorzien van embossingpoeder. Hierna heb ik het ovaal uitgestanst. De cijfers heb ik uit crème cardstock gestanst en in het ovaal geplakt. Toevallig had ik nog een ovalen charm die precies in de stempel past.


Natuurlijk heb ik er nog een aantal bloemen bij geplakt. En zoals ik ook graag doe heb ik bij de bloemen ook nog  bladeren geplakt die ik uit groen cardstock heb gestanst.


Langs de buitenranden van de kaart heb ik nog de rand stans geplakt. Ooh en de basis kaart is van kraft en heeft de maat 13,5 x 13,5 cm. Daarop een kaart van 13 x 13 cm creme en daarop weer een 
kaart van designpapier met de maat 12,5 x 12,5 cm.

Clear stamp - Baroque Borders

Volgens mij heb ik nu wel alles verteld van deze kaart.  Ik ga gauw weer verder om voor jullie nog meer voorbeelden te maken.
Een fijne dag verder,

LIEFS,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





4 opmerkingen: