vrijdag 24 oktober 2014

Happy Halloween

Hallo  allemaal,

Normaliter heb ik niet zoveel met Halloween kaarten, maar toch een leuk om jezelf uit te dagen om eens wat anders te maken. Dus hier mijn Halloween kaart.

Het papier is al uit een oude lijn van Echo Park "Happy Halloween". De digi is van Mo Manning, "A Little Witchy", ik heb haar ingekleurd met Sennelier.  Rechtsboven heb ik een doily van Noor! Design geschoven. De Digi heb ik geplakt op een rechthoek van Noor! Design.


Het spinrag heb ik ooit eens bij Xenos gekocht, superleuk voor Halloweenkaarten natuurlijk.  Rondom het afdrukje heb ik Frantage gebruikt, kleur aged wine. Zoals altijd heb ik hier en daar weer wat witte Gesso op gesmeerd.

 

Maken jullie wel eens een Halloween kaartje ?

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen: