dinsdag 14 oktober 2014

Home Sweet Home

De Home Sweet Home mallen passen perfect bij de Dutch Doobadoo Card Art Home. Ik heb er een herfsthuis gemaakt. Onze  Onze mooie deur, raam en lantarenpaal past er perfect bij.

Ik heb hem helemaal in de herfstsfeer verwerkt. Het papier is een nieuw paperpad van Noor! Design die komende maand uit zal komen.



Zo ziet de kaart er in zn geheel uit. De onderkaart is eigenlijke en omhulsel, daar steek je de kaart met het huis weer in.


Op dit "omhulsel" heb ik de mooie deur van Noor! Design verwerkt, net als de lantarenpaal. Die past perfect bij dit thema. De lantarenpaal heb ik bewerkt met VersaMark en daarna Fran-táge Seasonal erop gestrooid en dit verhit. De Seasonal heeft precies de goede kleuren voor de herfst.

PRE-ORDER Oktober - Paper bloc - Autumn

Naast de deur nog een muurtje "gemetseld" met de Softboard Art Bricks, ook deze zijn bewerkt met Fran-táge. Onderlangs een grasrandje, in het gras zie je de mooie Paddestoelen 6002/0333 van Noor! Design. De herfstblaadjes zijn gemaakt met de stansmal 6002/0022 van Joy! Crafts.


Dit is de huisjeskaart die je in het omhulsel kan steken. Op het dak heb ik de Softboard Rooftile verwerkt.  Achter het raam van Noor! Design heb ik een achtergrondplaatje geplakt. De bovenkant van het raam heb ik eraf gesneden en weer op de gevel geplakt.

Cutting & Embossingmal - Home Sweet Home - Deur  Cutting & Embossingmal - Home Sweet Home - Raam

Het meisje is geknipt uit een stansvel van Wee Stamps - My Little Garden. Zij zit netjes in het gras en tussen de Paddestoelen, die gemaakt zijn met de Noor! Design stans 6002/0317. De kleine blaadjes en eikeltjes zijn eigenlijk bedeltjes voor de Band-it!, maar vind ze wel erg schattig op het huis.


Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn herfsthuis.
Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:


  1. Woww dat ziet er echt schitterend uit ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen