zondag 12 oktober 2014

Hoog in het hooi

Nu de kinderen wat ouder zijn, is het niet altijd makkelijk ze spontaan op de foto te krijgen. En áls dat lukt, worden de foto's afgekeurd en krijg ik geen toestemming om ze te scrappen. Gelukkig ligt er een ruime voorraad van "vroeger" waar ik naar terug kan grijpen.

Deze layout heb ik gemaakt met een foto uit het jaar 2006. De kinderen waren nog klein genoeg om samen met pappa op een Franse hooibaal te passen.



Onder de titel heb ik de vlaggen-stans gebruikt zodat de zwaluwtjes erop konden balanceren.






De twee balken heb ik geknipt uit het 30 x 15 papierblok Wood Texture, een van mijn favorieten die ik heel vaak gebruik.




Her en der heb ik groene tandwieltjes tussen de bloemen verstopt. Ze doen mij aan de tractors denken die het hooi oogsten.



De kleine gekrulde hoekjes zijn van het blauwe Noor-frame.




Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn door deze layout! Wellicht tot ziens op een beurs of een Noor-demodag.





Hartelijke groeten,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




5 opmerkingen: