donderdag 16 oktober 2014

Life isn't about waiting

Op de Noor! vriendinnendag heb ik zoveel mogelijk creaties laten zien met diverse blauwe mallen en  de papier blokjes romance en vintage texture. Deze creatie is gemaakt met het blokje romance. Wat was het toch een geweldige dag.

Het vintage plaatje is onze eigen Noor! De mensen die een kaartje hadden voor de vriendinnendag kregen dit vintage vel in hun goodiebag! Achter het plaatje heb ik de rechthoek mal gebruikt. Deze ligt altijd klaar voor gebruik bij mij omdat hij gewoon zo mooi past bij dit soort plaatjes!


Ik heb nog veel meer noortjes kunen gebruiken. O.a. de geweldige postcard stempel. Ik heb die gestempeld met bruine inkt op een dessin papiertje en met de distresser iets bewerkt. Toen heel voorzichtig een beetje gekreukt in mijn handen en toen erop geplakt.


 Bovenin de hoek heb ik de vlinder rand gebruikt alleen heb ik hem eerst door de midden geknipt en het eerste deel bovenaan geplakt en toen van het 2de deel de kleine eraf geknipt en alleen de grootste aan de zijkant geplakt.


Aan de linker zijkant de geweldige blauwe rand mal met boogjes... zo leuk en geeft net ff dat stukje meer aan een tag kaart.! Ik heb hem wel even bewerkt met gesso.


Het plateautje is gemaakt van de  ronde doilie nr 2. Ik heb hem gerild en het kleinste vlakje zit op de achterkant van de tag geplakt. Zo kon ik lekker wat andere dingetjes erop kwijt. Zoals de muzieknoten rand en de blaadjes.

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Rond met vlinders Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand vlinder Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand geschulpt

Ik heb verder nog wat kleine vlindertjes her en der gebruikt en natuurlijk diverse bloemen opgeplakt.
Ik heb weer mijn best gedaan er iets moois van te maken!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:




2 opmerkingen: