zaterdag 4 oktober 2014

Winter Wishes Layout


 Hallo allemaal!

Wat is het leuk vorige week de vriendinnendag. Ik heb genoten van alle canvassen die gemaakt zijn. Helemaal toen de foto's op Facebook voor bij kwamen, wat een enthousiaste reacties.



De ijskristallen zijn weer volop in gebruik momenteel. Met name door kaartenmakers, die er de prachtigste kerstkaarten mee maken. Ik heb ze ook op deze winterse layout gebruikt.




 Flux is de witte herder van de buren en wat is niet leuker om met zo'n witte wolf de besneeuwde bossen in te gaan? Het leverde prachtige foto's op en een leuk miniboekje. Maar dit portret van Flux verdient een eigen plekje.



Het blauwe Ovaal 6002/0254 is heel mooi om als fotolijst te gebruiken, 
zeker als je 'm accentueert met inkt.






Als basis voor de layout heb ik stroken uit het blauwe Winter paperblokje 6011/0019 gebruikt.

http://www.noordesign-webshop.com/detail/1002204/paper-bloc-winter.htm


Alles is beïnkt en trapsgewijs onder elkaar geplakt met foam-tape.
Langs de randen heb ik de blauwe rand 6002/0260 gebruikt. 


 


Ik vind het heel mooi hoe een stans in het wit gestanst,  toch subtiel zichtbaar blijft op een witte achtergrond. De Franse lelie-rand 6002/0256 heb ik daarvoor gebruikt  en heel licht ingespoten met blauwe glimmermist.


 


De rest van de layout is versierd met de Winter Wishes sneeuwkristallen om de winterse sfeer te benadrukken. Het is leuk om er zo nu en dan een parel op te doen. De witte en blauwe druppels zijn Fran-tage  en parelpennen.








Tot zover mijn winterse layout .
Ik hoop dat het jullie ook in winterse sferen brengt!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie winterkaart!

    Gaaf hoor.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je creatie is natuurlijk weer helemaal super
    maar wat een mooie hond echt een schatje om te zien

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Super mooi gemaakt. Mooie kleuren en een prachtige hond.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Het ademt de winter en Flux staat heel mooi in het middelpunt. Prachtige punt.

    Groetjes,
    Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat ontzettend mooi en de kleuren zijn ook te gek ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen