woensdag 29 oktober 2014

Winter Wonderland - Demo Harlekino Hobby


De nieuwe collectie van Noor! Design is zo leuk daar wilde ik meteen mee aan de slag. Ik hou zo van de winterse kleuren blauw met wit. Dat verveelt me echt nooit. 

Aanstaande zaterdag 1 november is de gezellige demodag bij Harlekino Hobby weer. Daar voor ben ik al druk bezig met nieuwe voorbeelden met de nieuwe stansen zoals o.a. de tekst Winter en de Schaatsen.


Ik heb het Card Art raam van Dutch Doobadoo nagetekend en uitgeknipt. Hier heb ik een vintage plaatje achter geplakt. Een leuk designpapiertje van het nieuwe Noor! winterblok en klaar is de basis.


Met een tube 3d sneeuw heb ik de witte sneeuw aangebracht op het raam. Onderaan het raam de ijsrand stans met schaatsen van Noor!.


Bovenaan de tekst winter, wat ijskristallen er bij en de winter kaart is klaar.

Cutting & Embossing mal - Winter Wishes - Tekst Winter  Cutting & Embossing mal - Winter Wishes - Schaatsen Cutting & Embossingmal - Winter Wishes - Icecles

Het is een wat simpelere kaart maar zeker net zo leuk. Komen jullie hem aanstaande zaterdag 1 november  bewonderen bij Harlekino Hobby, Passage 15 in Gulpen ?


Ik hoop jullie dan te zien !





2 opmerkingen: