vrijdag 24 oktober 2014

Winter

Aanstaande zaterdag 25 oktober is er weer een gezellige demodag bij Hobbyvoordelig in Delft. Ik mag daar een demo geven met de allernieuwste produkten van Noor! Design en dat belooft weer een echt feestje te worden met al deze schitterende artikelen.


Hobbyvoordelig is te vinden in het winkelcentrum de Hoven aan de Troelstralaan 41 in Delft. Ik heb vast een kaartje die ik graag met jullie wil delen. Ik zal met de demo nog veel meer bij me hebben. Deze kaart is gemaakt met een plaatje van een schitterend knipvel van Hobbyvoordelig. 


Alle mooie knipvellen zijn te koop in de winkel. Door dit plaatje lijkt het wel echt winter.


Deze gezellige dag begint zaterdag om 10.00 uur tot 16.00 uur. Ben je in de gelegenheid, kom dan gezellig langs bij Hobbyvoordelig in Delft.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

3 opmerkingen:


  1. Weer zo'n schitterende kaart, wowwwie ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterkaart!
    Wat zijn ze mooi, die mallen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen