donderdag 30 oktober 2014

Witch house - Koopavond Doeading

   Hallo Allemaal,
  Daar ben ik weer. Vrijdag de 31e staat er weer een demo op het programma bij Doe@ding
 Deze zal volledig staan in het teken van halloween. En ik zal daar de nieuwe collectie demonstreren van Dutch Doobadoo en Noor !

             Daarom heb ik deze keer van onze super mooie mdf paddestoelen  een huis voor mijn lieve kleine heksje gemaakt.

   

Ik heb de paddestoelen beplakt met gewoon cardstock en daarna bewerkt met masks van Dutch doobadoo en de struktuur pasta . Deze is zo wit dat ik er na even met wat pan pastel overheen gegaan ben om een wat giftiger effect te krijgen.

 

De voet heb ik beplakt met allemaal mos en natuurlijk mochten de flesjes met vieze drankjes niet ontbreken . 


Ik heb het geheel nog wat meer aangekleed met de geweldige paperart hekjes  van Dutch doobadoo. Deze zijn geweldig bij dit soort projectjes want ze zijn schots en scheef. Deze gaat natuurlijk mee naar de demo en mischien ? Zie ik je daar...  ( met een speciale verassing haha ) 


Groetjes

             


1 opmerking: