zondag 19 oktober 2014

Xmas

Goedmorgen,
Ik heb gisteren avond weer gefreubeld, wat is het toch heerlijke ontspanning. Bij mij gaat er geen avond voorbij dat ik niet lekker bezig ben geweest...

Het is toch echt zo dat de kerstdagen langzaam weer in zicht komen en  met nieuwe kerst producten krijg je soms zin om een kerst creatie te maken. Dat was ook bij mij het geval bij het zien van de kerst ster.



De afbeelding had ik al ingekleurd en vond hem wel passend bij de kerst ster kaart. Langs de randjes van de afdruk heb ik wat hulstblad gestempeld dat bij een  clearstamp set happy holliday`s geleverd word.

Clear Stamp - Teksten - Buttons - Kerst

Na het uittekenen en knippen van de ster uit cardstock heb ik de randjes hiervan geschuurd. Vervolgens heb ik een kleinere ster aan de linkerkant op de basis geplakt. Daarna ben ik begonnen met versieren. Dit is vaak stansen uitdraaien, neerleggen, nog meer stansen, verplaatsen van alles en als het naar mn zin is ga ik plakken. Wat ik ook vaak doe is de afbeelding met foamtape opplakken. Zo blijft er een kleine ruimte over om later eventueel nog wat extra`s achter te plakken.


Omdat het meisje op de afbeelding een kerstlied ten gehore brengt vond ik de  muzieknoten rand stans erg passend. Deze heb ik uit kraftpapier gestanst en geembost. De rand heb ik eraf geknipt omdat hij nergens achter hoeft. Deze rand heb ik wat gebogen opgeplakt en nog voorzien van een ronde tekst cirkel "jingle bells"


Ook de prachtige ster mocht niet ontbreken. Ik heb hem met een paar punten op de basis geplakt.
In het midden van deze ster heb ik nog de cijfers 25 geplakt. Natuurlijk nog weer de nodige bloemen en de leuke bladeren. Ook de bingo stempels heb ik nog gebruikt. Deze heb ik met bruine inkt gestempeld op kraft papier.


Ook de lantaarn paal uit de garden serie vond ik erg leuk bij deze creatie. Deze is eveneens uit kraftpapier gestanst.  Deze heb ik er later nog aan toegevoegd en doordat ik dus de afbeelding met foamtape had opgeplakt kon deze lantaarn er nog prima bij. Nou..dat was mijn kerst kaart , de ster. De basis is trouwens een Shape Art van Doobadoo.

Cutting & Embossingmal - Garden - Lantaarn Cutting & Embossing stencil - Blad 1

Ik wilde er bijna onder schrijven fijne kerstdagen...maar dat laten we nog maar even achterwege..
Laten we eerst nog maar een paar weken van mooi weer en herfst genieten. Want ook herfst heeft z`n charmes, gezellig weer binnen met kaarsjes en lichtjes.

Dan rest mij nog je een fijne dag verder te wensen en graag tot gauw,

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


1 opmerking: