zaterdag 29 november 2014

Autumn Greetings

Goedemiddag allemaal,

Zoals jullie allemaal misschien wel weten, maakt Tiets elke keer een Sketch It voor het nieuwe Noor!
Magazine.

Ook ik heb naar aanleiding van deze sketch een kaart gemaakt en ja, het was even geduld hebben, maar uiteindelijk kwam dan toch het Autumn blok binnen. Zo mooi, dus het wachgten zeker waard.

Vinden jullie het geen geweldige herfstkleuren? Ik ben er helemaal verliefd op. En dan de nieuwe bloemenstans. Deze heb ik eerst gestanst uit kraft karton en vervolgens nog een keer uit rood karton. De bloemen los geknipt en geplakt op het kraft karton.

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Bloemenhoek

Rechtsboven heb ik de randpunt ook gestanst uit rood karton en je ziet het niet zo goed, maar ook
rechtsonder, ik heb hem zo gedraaid dat het net lijkt of ik een heel groot taartkleedje erachter geplakt heb. Het vintage plaatje past hier mooi bij en deze is van Hobbyvoordelig, de rode kleur van de bloem past weer perfect bij het rode karton en het papierblokje.

Paper bloc - Autumn

Het plaatje heb ik gestanst met een ovale stans en vervolgens geplakt op de rechthoek van Noor! Design. Rechts heb ik een bloementoefje gemaakt met 2 verschillende bloemenstansen. Tiets heeft gisteren op de Facebookgroep laten zien hoe je met de bloemenstans 6002/0384 ook een dennenappeltje kunt maken en ja, die mag natuurlijk niet ontbreken op een herfstkaart.


Deze Sketch It Challenge van Tiets is inmiddels afgelopen en de winnaar is bekend gemaakt.  Maar ben je nog geen lid van het Magazine en wil je de volgende keer mee doen. Word dan abonnee voor maar 10,- per jaar ontvang je 4 magazines in je brievenbus! Zeker de moeite waard dus. Klik op de nieuwe cover om te lezen hoe je abonnee kunt worden.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design Webshop :






0 reacties:

Een reactie posten