donderdag 20 november 2014

Let it Snow !

Goedemorgen allemaal,

Ik ben helemaal in de winter mood dus ook vandaag weer een winter kaart voor jullie. Zo leuk de blauwt tinten te werken van het gave paperblok van Noor! Design.

Vandaag laat ik jullie een tag zien met de geweldige randpunt. Als basis heb ik een kraft tag gebruikt van Joy! Crafts. Hierop heb ik diverse stukjes design papier gedaan van het winterblokje van Noor! Design. De randpunt heb ik 2 x gestanst en aan beide zijden van de tag gelegd. Om iets meer contrast tussen de velletjes design papier te krijgen, heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt en een stukje donkergrijs design papier van het nieuwe winterblokje van Noor! Design.


Aangezien het een winterkaartje is, mogen natuurlijk de ijskristallen van Noor! Design ook niet ontbreken. Ik heb eerst de cirkel gestanst, deze door de helft geknipt, 1 deel boven geplakt en 1 deel onder. Het vintage plaatje heb ik gemat op een stukje kraft karton. Het plaatje kun je HIER vinden. De kleuren passen perfect bij het papierblokje.

 


Onderaan de tag heb ik nog een stukje kant gebruikt en op de sneeuwvlokken enkele plakparels. Op het vintage plaatje heb ik de postage stamps en mallen van Noor! Design gebruikt. Bovenaan de tag heb ik nog een paar stempeltjes geplaatst met de Sending Messages van Noor! Design. 


Als laatste nog een leuk bloementoefje aan de linkerkant, nog snel een dennenappeltje ertussen gedaan en hierop een beetje Gesso gesmeerd. Langs de randen van het kraft karton en het design papier heb ik ook voorzichtig met een kwastje wat Gesso aangebracht.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Er zullen de komende dagen meer voorbeelden voorbij komen! Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



0 reacties:

Een reactie posten