maandag 29 december 2014

Carpe Diem

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je er weer bent om even een kijkje te komen nemen. Nu geen kerstkaarten meer van mij nu weer lekker met andere themás aan de slag.

. Vandaag wil ik je graag een bruin-roze kaart laten zien waarbij ik de mooie blauw mal heb gebruikt.



De basis is een vierkante kaart van 15 x 15 cm. Hier heb ik langs de randjes de roze rand stans geplakt. Daarna heb ik er design papier van 14,5 x 14,5 cm en een strook ribbelkarton van 12 x 15 opgeplakt.  Daarna heb ik de blauw mal gestanst en geembost. 

Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Frame elegant

Deze heb ik gemat op glitterkarton. Daartussen heb ik nog een mooi rozen plaatje geplakt. Aan de linkerkant heb ik nog de swirl met wat rozen verwerkt en aan de rechterkant wat vlinders met drie grote parels.



Op de mooie mal heb ik nog het stansje van het woordje 'carpe diem' geplakt deze heb ik uit Kraft papier gestanst.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

1 opmerking: