donderdag 4 december 2014

Flowers for You

Hallo allemaal,

Jullie weten inmiddels wel dat ik graag nieuwe dingen verzin en uitwerk. Toen ik de rolsroosjes zag en deze mal wist ik meteen dat ik dit wilde uitproberen.

Wie kent ze niet inmiddels de prachtige rol roosjes van Noor design. Ideaal om van elk restje papier bijpassend bij je project je eigen bloemetjes te maken. Toen ik door mn bak met stansen snuffelde kwam ik de floral florishes bloem nr 2 tegen en dit idee ontstond .


Je rolt je rolroosjes op de gebruikelijke manier en plakt ze vast. Stans de 2e maat van de floral florish bloem uit groen papier en plak die onder je gerolde roos. Met je vingers prop de de puntjes een beetje samen en krul je ze wat omhoog.


Zo worden ze nog echter! Vinden jullie het een leuk idee ?






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






4 opmerkingen:

  1. Prachtige flowers, vaak kies ik liever voor het gemak de kant en klaar flowers, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super leuk idee, alleen krijg ik met die nieuwe stans mijn roosjes nooit zo mooi opgerold. Begrijp niet wat ik verkeerd doe.
    De stans ligt er nu ongebruikt want ik maak mijn roosjes terug met de flowers stans 156 denk ik dat dat is. Die is van dezelfde serie als die hierboven. Ik dacht veel tijd uit te sparen met de nieuwe stans maar als de bloemen steeds mislukken ben je er natuurlijk ook niets mee.
    Hartelijke groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er prachtig uit. Is zeker een mooie toevoeging voor de roosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er super echt uit! Heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen