dinsdag 23 december 2014

Noor! Design Challenge Lantaarn

Bij Noor! Design hebben we deze maand weer een leuke challenge. Ook deze keer hebben we weer een patroon van Miranda Bouhof. Ze heeft een lantaarn ontworpen en hier gebruik gemaakt van het Mask Ask Stencil Diamond van Dutch Doobadoo.


 Je kan het patroon op het Noor! Blog downloanden of mij mailen als je een Silhouette Cameo hebt dan stuur ik je het snijbestand er voor joyce.martens@noortje-design.nl.


Ik heb er een herfst lantaarn van gemaakt. Het papier is van het herfstblok uit de Noor! Design serie Autumn net als de paddestoelen rand en de losse paddestoel.


Het meisje is een plaatje van de Hobby House - My Little Garden. Samen met de paddestoelen rand, de vlindertjes en een lieveheersbeestje wat ik los heb geknipt van de border stans. Op het dakje heb een hoekstans gebruikt samen met het hart met vleugels dat bij de nieuwe stans van het hart zit.


Ik  heb de paddestoelen aan elke kant terug laten komen. Hier zie je ook de Lantaard, vlinders en de tekst "Carpe Diem".


Aan deze kant de leuke duifjes met hart uit een eerdere serie. Ze blijven zo leuk om te gebruiken.


En aan deze kant de grote paddestoel er bij en de tak met vogels. 

Noor! Design Challenge

Wil je ook de lantaarn maken ga dan naar het Noor! Design Challenge Pagina daar lees je hoe je mee kan doen en kun je ook de andere mooie voorbeelden er mee zien. 
(Klik op de rode afbeelding)

Tot de volgende keer! Groetjes


Verkrijgbaar bij de Noor! Design Webshop:


1 opmerking: