donderdag 15 januari 2015

Beterschap

Dag allemaal,

Ik heb al verschillende kaartjes laten zien met de nieuwe Noor! Design Randstans met sterren. Maar ik werd op Facebook door Esther Bonefaas-Visser uitgedaagd om met deze mal eens een herenkaart te maken, maar dan NIET in de kleur blauw.
Nou Esther, dit is het geworden hoor:


Als basis heb ik dus gewerkt met kraft en zwart cardstock. Het designpapier komt uit het Noor! Design blokje Vintage Textures. Ik grijp dit blokje best wel vaak moet ik zeggen als ik een herenkaart maak.... ;-)


Het stempelafdrukje is ingekleurd met Copic markers en verwerkt op mijn favoriete blauwe Noor! Design mal.


De sterrenrand heb ik onder een strook designpapier geplakt. De randjes van al het designpapier heb ik ruw gemaakt met een paper distresser en vervolgens beinkt met distress inkt. 


Ik hoop dat dit kaartje jullie bevalt. Ik vind het altijd erg leuk om uitgedaagd te worden dus wil je iets speciaals zien, of wil je een product gebruikt zien worden: geef maar door!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





6 opmerkingen: