zondag 18 januari 2015

Enjoy!

Ik heb nog vlak voor kerst dit tasje gemaakt voor mijn fysio therapeute. Voor haar maak ik altijd iets speciaals.Ik ben haar erg dankbaar dus ze verdient iets extra's.

Ik heb weer eens de ster border gebruikt en deze uit kraft papier gesneden en  hem aan de zijkant van het nieuwe tasje van  Dutch Doobadoo geplakt..Ik heb het tasje met het happy holidays papier beplakt. Ik heb de ovalen opening gekozen zodat je kunt zien wat voor lekkers er in het tasje zit.


Het plaatje is een kant en klare van Hobby House. Het hekje, de sneeuwrand,het rendier, de handschoentjes  en de halve kerst ster zijn allemaal uit kraft papier gesneden. 

Cutting & Embossingmal - Happy Holidays - Reindeers  Paper bloc - Happy Holidays 2

Om een beetje een sneeuw effect te creĆ«ren heb ik met gesso her en der wat gekliederd. Heb alles wat opgevuld met moss en sneeuwballetjes.


Aan de zijkant heb ik nog de schaatjes gehangen met touw. Aan het hengsel van het tasje heb ik met touw de handschoentjes vastgeknoopt en daar 2 DDBD tag aan gehangen. Met de postzegel stempels heb ik bijpassende teksten op gestempeld.


Aan de achterkant nog met lint happy holidays  stempel  vast gestrikt.

Clear Stamp - Teksten - Buttons - Kerst

Zo heb je heel gemakkelijk toch nog een leuk kadootje voor iemand met de kerst. En mijn fysio therapeute was er super blij mee!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



5 opmerkingen: