donderdag 8 januari 2015

Het jaar van Ineke!

Hallo allemaal,

Natuurlijk wil ik jullie allereerst een heel gelukkig, voorspoedig en creatief 2015 toewensen. 2014 was voor ons een heftig jaar met blijde en verdrietige momenten. Ook in 2015 zal ons van alles te wachten staan, maar vol goede moed gaan we er tegen aan.


Ik heb niet het hele jaar mee gedraaid als Noor meisje, maar vanaf begin september ben ik een echt Noor! meisje geworden, waar ik ontzettend trots op ben. Het team is super lief en met elkaar doen we ons best om mooie creaties te maken en Noor! Design tot zijn recht te laten komen. Ik hoop nog heel lang van dit heerlijke team te mogen genieten.


Een favoriet product heb ik zeker wel en dat is onderstaande mal 6002/0360. Ik vind alles wat Noor! Design uitbrengt prachtig maar deze mooie vierkante mal is voor mij echt een topper. Gewoon omdat je deze kan verwerken met plaatje en/of stempel of gewoon ergens achter.


Ik heb deze prachtige mal hieronder gebruikt en achter een plaatje verwerkt.


De werkwijze van de kaart is heel gemakkelijk.

~ Snij wit karton van 15 x 30 cm
~ Ril deze op 15, 18, 21 en 28 cm
~ Vouw deze in model zodat je een standaard hebt en je kaart neer kunt zetten
~ Snij designpapier van 14,6 x 14,6 cm
~ Snij wit karton van 10 x 13,5 cm
~ Snij designpapier 9,6 x 13,1 cm en mat dit op het karton
~ Snij een strook wit karton 6,5 x 14,6 cm
~ Mat hierop designpapier 6,1 x 14,6 cm
~ Snij de mal uit wit karton en verwerk deze op je kaart


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en hou ons blog goed in de gaten er komen nog zoveel mooie dingen langs.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:

  1. Wow, echt een top kaart, ja leuk is die mal! Mooi fijntjes, heb hem ook.
    Moet hem echt vaker gaan gebruiken want idd, heel erg mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Jij bent een echt Noor meisje hoor Ineke,
    en ik zie jou niet zomaar weg gaan, je hoort
    er helemaal bij en ik geniet volop van jouw
    mooie creaties elke keer weer, ben groot fan
    hahaha maar dat wist je al ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen