zaterdag 3 januari 2015

Het jaar van Janet!

Hallo allemaal,

Allereerst van mij de allerbeste wensen voor 2015. En dat we allemaal maar weer een mooi hobbyjaar tegemoet gaan !


Dat was, en is, voor mij nog steeds iets waar ik trots op ben. Ik had nooit gedacht dat mijn grootste hobby, kaarten maken, nog zo uit zou pakken. Niet alleen dat mijn creaties door het hele land, en zelfs daarbuiten, te zien zijn, maar ook dat ik in zo`n leuke en lieve groep van creatieve  freubelaarsters terecht kwam. Helaas zien we elkaar (veel te) weinig maar we hebben dagelijks contact via onze app. De mobiele telefoon is iets waarop wij met elkaar hele gesprekken voeren. En niet alleen over het freubelen maar ook persoonlijke dingen komen aan bod. Zo heb ik heel veel steun aan ze gehad bij mijn afval strijd, en ook ben ik veel meer uit mijn schulp gekomen door de opbeurende woorden van de Noor!meiden, mijn dank daarvoor. Verder is mijn jaar als Noor meisje heel goed begonnen met ons Magazine. Het eerste exemplaar, met meteen mijn kaart voorop, hoe trots kun je zijn hihi.. Iedereen die bij mij in huis kwam heb ik het onder de neus gedrukt.


Samen met het team hebben we er een superleuk magazine van gemaakt en ik hoop dat we er nog velen gaan maken. Want wie wil nou niet elk kwartaal een leuk magazine met voorbeelden en tips, sketches enz... op de deurmat. Ook ben ik begonnen om een aantal producten via beeld aan jullie uit te leggen. Deze filmpje zijn te bekijken op ons YouTube kanaal. Wil je deze filmpjes ook eens bekijken, dan kun je ze HIER vinden. Wat voor mij ook een leuke herinnering is, is het bezoek aan de Efteling! Totaal onverwacht werden we daar naar toe vervoerd. ( helaas niet helemaal compleet )Hier wisten alleen de chauffeurs van en we waren dus ook totaal verrast dat we bij de Efteling uit kwamen.


En zo kan ik natuurlijk nog wel even doorgaan om de leuke dingen op te noemen. Maar voor nu laat ik het hierbij.


Ow jee, nu moet ik mijn favoriete product beschrijven...aaaahhh..hoe dan, ik heb er zoveel hahahammaar ik denk dat deze er dan voor mij uitspringt :

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Frame + 3 hoekjes

Deze mal vind ik chique en staat op allerlei creaties leuk. Door er een leuk plaatje in te plakken is het compleet. Ik zal er ook even een foto bij plaatsen waar ik deze mal op een kaart verwerkt heb.


Hier heb ik de mal uit Kraft papier gestanst en er een vintage plaatje opgeplakt. Dit heb ik verwerkt op een doosje. Dit doosje laat ik op mijn blog of op Facebook nog helemaal zien, want het is mijn tweede uitwerking van de Challenge van Tiets. Het designpapier wat ik hier gebruikt heb is van het paper bloc " Vintage. Leuke roze en paarse kleurtjes. De roosjes bovenin heb ik met de blauwe rozen stans gemaakt. Deze heb ik gestanst en geembost en met roze inkt bewerkt. Daarna pas uit de stans mal gehaald. Zo blijven dus de randjes wit. De bloemen toef heeft nog wat blaadjes van Doobadoo en ik heb er nog een soort van scharnieren aangemaakt met een blauwe stans mal. Deze heb ik ook weer uit Kraft papier gestanst net als de ringband stans aan de rechter buitenkant van het deksel.

Groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:


  1. Wat een leuk en gezellig jaar en zo zal dit jaar
    vast ook worden, veel plezier en lekker zo
    doorgaan met mooie kaarten maken ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen al die jaarverslagen.....fijn dat je steun hebt gehad aan de meiden van Noor! Het zijn inderdaad hele lieve mensen. We hopen nog heel lang van jullie en jullie creaties te mogen genieten en ik zou zeggen GA ZO DOOR! groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen